XXXXXXXXXX: hey
ac11busdriver: hey wats up?
XXXXXXXXXX
: how are you?
ac11busdriver: ok and u
XXXXXXXXXX
: I'm super
XXXXXXXXXX: thanks
ac11busdriver: kool
XXXXXXXXXX
: I'm 24
ac11busdriver: kool
ac11busdriver
: u b young
ac11busdriver
: lol
XXXXXXXXXX
: lol?
ac11busdriver: sorry
ac11busdriver
: i will behave
XXXXXXXXXX
: no - what is lol?
ac11busdriver: oh sorry
ac11busdriver
: it means laugh out loud
XXXXXXXXXX
: ahh I see
ac11busdriver: sorry bout that
XXXXXXXXXX
: I'm no familiar with this "net speak"
ac11busdriver: oh ok
ac11busdriver
: you will catch on quick
ac11busdriver
: i did
XXXXXXXXXX
: ahh
XXXXXXXXXX: this AIM - it's funny
XXXXXXXXXX: I'm new to all of it
ac11busdriver: i have only been on for a couple of months
XXXXXXXXXX
: very cool
XXXXXXXXXX: where are you living at this time?
ac11busdriver: yeppers!!!!!:-D
ac11busdriver: i live near Hershey Pa.
XXXXXXXXXX
: I live in Pittsburgh!!!
XXXXXXXXXX: how cool!
ac11busdriver: oh kool
ac11busdriver
: yep
XXXXXXXXXX
: you have a lot of chocolate there?
ac11busdriver: :-D
ac11busdriver: uh-hu
ac11busdriver
: i love chocolate!!!!!!!!
XXXXXXXXXX
: awesome - it packs on the pounds though - LOL!
ac11busdriver: boy do i know that!!!!
XXXXXXXXXX
: wow - you must be huge!
ac11busdriver: yep like a house!!!!!
ac11busdriver
: lol
XXXXXXXXXX
: really?
XXXXXXXXXX: I like that
ac11busdriver: kool
ac11busdriver
: :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P
XXXXXXXXXX: WOH
XXXXXXXXXX: YOU MADE FACES!
ac11busdriver: wat???
ac11busdriver
: yeppers
XXXXXXXXXX
: cool
ac11busdriver: :-):-(;-):-P=-O:-*>:o8-)
XXXXXXXXXX: how do you do that?
ac11busdriver: do you see the little smiley dude with the sunglasses on?
XXXXXXXXXX
: yep - sure do
ac11busdriver: click on him
XXXXXXXXXX
: O:-)
XXXXXXXXXX: AHA!
XXXXXXXXXX: I see now!
XXXXXXXXXX: :-[
XXXXXXXXXX: HAHAHA
XXXXXXXXXX: THIS IS GREAT!
XXXXXXXXXX: O:-)>:o;-):-)
ac11busdriver: yep u can do it
XXXXXXXXXX
: I sure can!!
ac11busdriver: kool
XXXXXXXXXX
: so do you enjoy sex?
ac11busdriver: you be doing good!!!!
XXXXXXXXXX
: :-*
XXXXXXXXXX: HAHAHA
XXXXXXXXXX: I am funny guy!
ac11busdriver: ok then?
XXXXXXXXXX
: are you asking me?
XXXXXXXXXX: I'm confused
ac11busdriver: joking
XXXXXXXXXX
: I see
XXXXXXXXXX: so you enjoy sex
XXXXXXXXXX: like most people
ac11busdriver: yeppers
XXXXXXXXXX
: awesome
XXXXXXXXXX: me too
ac11busdriver: brb
XXXXXXXXXX
: is it hard for you to have sex - seeing as how you're fat and all?
ac11busdriver: yea u know it
XXXXXXXXXX
: I'm a bit udgy myself
XXXXXXXXXX: sorry - pudgy
XXXXXXXXXX: I love sex though
ac11busdriver: oh well
ac11busdriver
: how old r u?
XXXXXXXXXX
: I like putting my penis in a nice warm vagina
XXXXXXXXXX: I'm 27
ac11busdriver: u b a pervert dude
XXXXXXXXXX
: yeah!
XXXXXXXXXX: can I fuck the crap out of your fat rolls?
XXXXXXXXXX: I'd LOVE THAT!!!
XXXXXXXXXX: hten you can eat my cum like it was dinner!!!!!
XXXXXXXXXX: you like that Tubby Thompson?
Previous message was not received by ac11busdriver because of error: User ac11busdriver is not available.